Az elmúlt évek válogatott publikációi:
2012
- Turcsányi-Szabó Márta (2012), Fenntartható innováció a tanárképzésben – az elmélettől a gyakorlatig, Oktatás-Informatika Folyóirat, ISSN 2061-1870, ELTE PPK.
- Zsofia Ruttkay, Zéno Szabó, Judit Bényei, Tamás Matuszka, Dániel Szabó (2012), Books beyond Print – DEMO, DIS’12
- Turcsányi-Szabó Márta (2012), MAR az ELTE-n is (meghívott előadás), IV. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ELTE PPK, ISBN 978-963-312-086-6, ELTE PPK. (Prezi)
- Abonyi-Tóth Andor, Ekker Nikoletta, Turcsányi-Szabó Márta (2012) Qwaq Workshop, 14 old, IV. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ELTE PPK, ISBN 978-963-312-086-6, ELTE PPK.
- Ekker Nikoletta (2012), Virtuális kiállítótermek és alkotások jelentősége,102-106 old, IV. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ELTE PPK, ISBN 978-963-312-086-6, ELTE PPK.
- Kuttner Ádám, Romhányi Ágnes, Wilfred Etadaferua (2012), Mobil AR Education – a kiterjesztett valóság lehetőségei az oktatásban,138-142 old, IV. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ELTE PPK, ISBN 978-963-312-086-6, ELTE PPK.
- Matuszka Tamás, Jámbori András, Kocsis Ádám (2012), Virtuális és kiterjesztett valóság az ELTE Informatikai Karán, 152-156 old, IV. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ELTE PPK, ISBN 978-963-312-086-6, ELTE PPK.
- Gortva Tibor, Szabó Dániel (2012), Kinect vezérelt tanulás, avagy gesztusok az oktatásban, 126-129 old, IV. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ELTE PPK, ISBN 978-963-312-086-6, ELTE PPK.
- Pasaréti Otília, Polgár Péter Balázs, Szabadszállási József (2012), Táblagép a játékpolcon, 182-186 old, IV. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ELTE PPK, ISBN 978-963-312-086-6, ELTE PPK.
- Béres, I., Magyar, T., Turcsányi-Szabó, M. (2012), Towards a Personalised, Learning Style Based Collaborative Blended Learning Model with Individual Assessment, in Informatics in Education, 2012, Vol. 11, No. 1, 1–28, Vilnius University 2012
- Turcsányi-Szabó,M. (2012), Aiming at Sustainable Innovation in Teacher Education – from Theory to Practice, Informatics in Education, 2012, Vol. 11, No. 1, 115–130, Vilnius University, 2012
- Turcsányi-Szabó,M., Csízi, L., Végh,L. (2012), Virtual worlds in education – best practice, design and research considerations, Journal of Teaching Mathematics and Computer Science, University of Debrecen (accepted – under publication).
2011
- Turcsányi-Szabó M. (2011), ELTE T@T labor – a megvalósítás, 287-291 old, III. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ISBN 978 963 312 037 8, ELTE PPK. (PPT)
- Matuszka T., Erdődi P., Cseh P. (2011), AR portál, 197-201 old, III. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ISBN 978 963 312 037 8, ELTE PPK.
- Csízi L., Végh L. (2011), Virtuális világok az oktatásban, 89-94 old, III. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ISBN 978 963 312 037 8, ELTE PPK.
- Polgár P. (2011), Együttműködést támogató felhasználói felületek (az oktatásban), 242-247old, III. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ISBN 978 963 312 037 8, ELTE PPK.
- Pásztor A. (2011), Felhasználói felületek a legkisebbeknek, 224-228 ol, III. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ISBN 978 963 312 037 8, . ELTE PPK.
- Pasaréti O., Hajdu H. (2011), AR technológia a közoktatásban, 129-134 old, III. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ISBN 978 963 312 037 8, ELTE PPK.
- Jámbori A., Ring P., Oláh Á. (2011), AR technológia a 3D szemléletfejlesztésben, 26 old, III. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ISBN 978 963 312 037 8, ELTE PPK.
- Pluhár Zs., Viniczai Zs. (2011), QR kód az oktatásban, 236-241 old, III. Oktatás-Informatikai konferencia tanulmánykötet, ISBN 978 963 312 037 8, ELTE PPK.
- M. Turcsányi-Szabó, P. Simon, A. Abonyi-Tóth, N. Ekker, Zs. Ruttkay, Augmenting Experiences – a Bridge Between Two Universities, Proceedings of ISMAR 2011, 2011. (IEEE publication at)
- M., Turcsányi-Szabó, P. Simon, A. Abonyi-Tóth, N. Ekker, Step-wise immersion bridging two universities, ed. Jose Jesus García Rueda, María Blanca Ibáñez Espiga, Proceedings of iED Summit, pp. 141-150, 2011 ISBN: 978-84-89315-66-2 (Prezi)
- Zs. Ruttkay, M Turcsányi-Szabó, Musea in the Digital Age, InSEA Congress proceedings (DVD, Full papers of the Research Pre-Conference and the Main Congress): Kárpáti, A , Gaul, E Eds (2011): ART – SPACE – EDUCATION. Proceedings of the 33. INSEA World Congress, Budapest, 25-30th June 2011. Congress Book. Budapest: Hungarian Art Teachers’ Association, 2011 (Prezi)
- M Turcsányi-Szabó, Otília Pasaréti, Augmented Expressions, InSEA Congress proceedings (DVD, Full papers of the Research Pre-Conference and the Main Congress): Kárpáti, A , Gaul, E Eds (2011): ART – SPACE – EDUCATION. Proceedings of the 33. INSEA World Congress, Budapest, 25-30th June 2011. Congress Book. Budapest: Hungarian Art Teachers’ Association, 2011 (Prezi)
2010
- Béres Ilona, Magyar Tímea, Turcsányi-Szabó Márta (2010), Enhancing the efficiency of the course titled „Designing multimedia materials” by applying a web-based project method, JAMPAPER.
- Béres Ilona, Marta Turcsanyi-Szabo, (2010), Added value model of collaboration in higher education, Journal Book Proceedings of Informing Science & IT Education Conference INSITE 2010, Rome, Italy.
- Béres. I., & Turcsányi-Szabó, M. (2010). Added value model of collaboration in higher education. Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning Objects, 6, 203-215
- Ilona Béres, Márta Turcsányi-Szabó (2010), Added Value Model of Collaboration in Higher Education, Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning Objects, Volume 6, pages 205-215 ISSN: online 1552-2237; print 1552-2210; CD 1552-2229 (re-published)
- ed. Reynolds, N., Turcsányi-Szabó, M., Key Competencies in the Knowledge Society, Proceedings of IFIP TC 3 International Conference, KCKS 2010, Held as Part of WCC 2010, Brisbane, Australia, September 20-23, 2010. Springer Series Advances in Information and Communication Technology Volume 324, 2010,
- Marta Turcsanyi-Szabo, (2010), Kompetencies, innovation – sustainability, DIDINFO 2010, BanskaBistrica, Slovakia.
- Turcsányi-Szabó, M. (2010), Competencies, Innovation, Networking – Sustainability, pp. 18-22, Web 2.0 Conference proceedings, Institute of Mathematics & Informatics, ISBN 978-9986-680-49-9 Vilnius Parleament (VIDEO, PPT)
- Turcsányi-Szabó, M., Pasaréti, O. (2010) The “computer“ tells a story? In Proc. of Constructionism 2010, pp. 26, Comenius University, Bratislava in association with The American University of Paris, Paris, ISBN: 978-80-89186-65-5 (print), ISBN 978-80-89186-66-2 (CD) (VIDEO, Prezi)
2009
- Béres Ilona, Magyar Tímea, Turcsányi-Szabó Márta: The Function of Cognitive Styles in the Development of Effective Electronic Courseware for Higher Education, pp. 91-98 GAMF közlemények XXII. évf., 2009.
- Béres Ilona, Turcsányiné Szabó Márta (2009), „Multimédia anyagok szerkesztése” kurzus hatékonyságnövelése web alapú projekt módszer alkalmazásával, Informatika a felsőoktatásban, Debrecen.
- Béres Ilona, Magyar Tímea, Turcsányi-Szabó Márta: KÉPKE – Tanulási stíluson alapuló vegyes tanulási környezet az egyetemi oktatásban, Oktatás-Informatika 2009/2, ELTE PPK.
- Pasaréti Otília: Mesél a számítógép. Interaktív mesekészítés óvodás- és kisiskoláskorban, Oktatás-Informatika 2009/2 ELTE PPK.