Galéria

  A T@T Labor 2018-ban  micro:bit és LEGO EV3 (kezdő és haladó) szakköröket indít általános, illetve középiskolások számára.
További információk
  Yvonne Walker a British Computer Society – the Chartered Institute for IT (BCS) és a Computing At School képviseletében 2018. márciusában workshopot tartott az ELTE Informatikai Karán a micro:bit-ek különböző műveltségi területeken való alkalmazásáról. A rendezvény az Egyesült Királyság budapesti nagykövetsége, valamint az ELTE T@T Labor szervezésében valósul meg az Egyesült Királyság budapesti nagykövetségének és az ELTE Informatikai Karának támogatásával.
További információk
  A micro:bit botorkálás (2017-)  kezdeményezésünk célja, hogy a BBC micro:bit eszközt (ha csak átmeneti használatra is),  minél több iskolába eljuttassuk, hogy a diákok játékos programozási/kódolási tevékenységeken keresztül megismerhessék, kipróbálhassák az eszközben rejlő lehetőségeket, ezzel is fejlesztve az informatikai gondolkodásukat.
További információk
TET Kuckó logó A T@T Kuckót a T@T Labor  hozta létre a közoktatás, a tanárképzés és az oktatási technológiafejlesztés további közelítése érdekében. A T@T Kuckó tulajdonképpen egy technológiai játszóházként funkcionál kicsik és nagyok, felhasználók, tanárok, illetve fejlesztők számára egyaránt.
További információk

pamacs
Pamacs- múzeumi elrejtett tárgykereső játék (2011.)Pamacs, a múzeumi bajkeverő mindig valami csínytevésen töri a fejét. Három kiállításon is rendetlenséget csinált.A MOME MD MA1 A 21. század múzeuma kurzus és az ELTE T@T Labor együttműködésében készült flash játékban a Pamacs által elkevert tárgyakat kell megtalálni úgy, hogy közben a tárgyakról újabb ismeretekkel gazdagodhatunk.
További információk
ELTE IK bejárás ELTE IK bejárás (2011.)
Létrehoztuk Unity-ben az ELTE IK épületét virtuálisan bejárható módon az eligazodás megkönnyítése céljából (lásd videó).
Épület modell: Jámbori András; Unity programozás: Kocsis Ádám, Simon Attila, Bódi Máté
A robotok rendeznek A robotok rendeznek (2011.)
Fazekas Tibor Unity órai beadandója, amely segít megérteni a különböző rendezési algoritmusokat, sőt magunk is kipróbálhatjuk mennyire jól teljesíthetünk a robothoz képest.
OpenSim OpenSim (2011-)
Létrehoztuk iskolánkat saját OpenSim szerverünkön, amelybe beépítettünk különböző interaktív eszközöket az aktív tanulás érdekében és további terveket szövünk informális tanulási környezetek létrehozására (lásd videó).
OpenQwaq OpenQwaq (2011-)
Létrehoztunk virtuális projektmunkához és megbeszélésekhez konzultációs termeket/szobákat saját OpenQwaq szerverünkön, amely lehetőséget ad kollaboratív együttműködésre (lásd videó).
Bors néni Bors néni (2011.)
A Kollibri színház 20. évfordulója alkalmából került bemutatásra Bors néni képes könyvre kiterjesztett valóság elemekkel és Kinect-tel irányítható játékprogrammal.
Grafika: Manja Lekic; Flash programozás: Szabó Zénó; AR technológia: Matuszka Tamás; Kinect technológia: Szabó Dániel és Gortva Tibor.
@MOMELTE projekt @MOMELTE projekt (2011.)
A MOME Kreatív labor és az ELTE IK T@T labor közös projektje interaktív interdiszciplináris múzeumi installációk megvalósítására.
Prezi és @MOMELTE galéria.
TÁMOP 4.2.1 ELTE IK - VV projekt TÁMOP 4.2.1 ELTE IK – VV projekt (2011.)
Mobil AR tanulóanyagok Mobil AR tanulóanyagok (2011-) poszter Kuttner Ádám
ELTE AR csatorna ELTE AR csatorna (2011-) Junaio mobil alkalmazás felhasználásával.
Kockák ELTE IK virtuális kocka + marker kiterjesztett valóság elemekkel tarkítva (2011.)
ELTE 375 éves ELTE 375 éves. (2010.)
Az ELTE 375 évének feldolgozása idővonalon Dipity-ben és a HistoryPin-en
Múzeumi informatika Múzeumi informatika. (2011-) Prezi

QaRt
QaRt. (2011-)
tananyag
MOME-n óra
100 éves házak 100 éves házak (2011-)
Programok,
QR projekt videó,
Háttérvideó, és a facebook-on
itt és
itt
DIP meseszerkesztő DIP meseszerkesztő. (2011-)
Szabadszállási József szakdolgozati munkája.
ELTE AR portál AR portál portál. (2011-)
Az AR kódokkal kapcsolatos tudnivalók, eszközök és a T@T labor fejlesztéseit bemutató portál.
ELTE QR portál QR portál. (2011-)
A QR kódokkal kapcsolatos tudnivalók, eszközök és a T@T labor fejlesztéseit bemutató portál.
IFIP Education portál IFIP Education portál. (2010-)
Az International Federation for Information Processing nemzetközi szakmai közösség Oktatási hálózata.
T@T labor Netvibes oldalak T@T labor Netvibes oldalak. (2010-)
A tanulást digitálisan elősegítő technológia témakörének agregáló oldalai.
T@T háló portál T@T háló portál. (2010-)
A gyakorló pedagógusokat összefogó közösségi háló a tanulást digitálisan elősegítő technológia témakörében.
TeaMese meseszerkesztő óvodásoknak TeaMese meseszerkesztő óvodásoknak. (2009-)
Az Imagine alapú program Turcsányi-Szabó Márta fejlesztése. Az ezt felhasználó szakdolgozat szerzője: Pasaréti Otília.
VUE magyar verziója VUE magyar verziója. (2009-)
Gondolattérképező, ontológia megjelenítő és prezentációs rendszer, magyar tanári útmutatóval, segédanyagokkal és videókkal.
Edu 2.0 magyar verziója Edu 2.0 magyar verziója. (2008-)
Web 2.0-ás tanulás menedzselő rendszer, kritérium orientált értékelési lehetőséggel.
A magyar fordítás zömét Horváth Hajnalka készítette.
Kihívás játékok TeaM Kihívás komplex problémamegoldó játéksorozat összefoglaló portál, amelyet a TelementorI.&II. órára járó hallgatók fejlesztenek évről évre az ötlettől a megvalósításig, a játék közoktatásban való meghirdetésén és menedzselésén keresztül. (2001-)
Magyar Scratch játékkészítő portál Magyar Scratch játékkészítő portál, amelyet az órák keretében majd szakdolgozat gyanánt Bernáth Péter és Balaton Marcell hozott magyar formára és lát el kerettel és tananyaggal, folyamatosan mentorál, sok más hallgatóval együtt. (2007-)
Imagine meseportál Imagine Meseportál, amelyet az órák keretében sok hallgató fejlesztgetett és formára hozott, tananyaggal ellátott és folyamatosan mentorál a digitális vers, mese és játékkészítés népszerűsítése érdekében. (2005-)
Imagine meseportál Pitypang óvoda portálja, amelyet Babarczi Rudolf készített szakdolgozatként és az ott folyó fejlesztőmunkában sok hallgató folyamatosan dolgozik óra projektként. (2006-)
Imagine meseportál Imagine informatikai tananyag kicsiknek, amelynek fejlesztésében a TeaM Laboron kívül sok hallgató is hozzájárult projekt munkájával és szakdolgozatával. (2006-2007)
Logo ecsetvonások Lógós Ecsetvonások Logo és művészettel kapcsolatos portál, amelyet az órákra járó hallgatók több formában mentoráltak már és több szakdolgozat és EU projekt fejlesztése is beleszövődött. A jelenlegi verziót Rónai Orsolya és Vörös Vera hozta ebbe a formába. (2002-)
Imagine portál Imagine portál, amelyet Abonyi-Tóth Andor fejlesztett és bocsájtott a közösség használatára, a közösséget érintő témákkal és projektekkel kapcsolatos aktivitások virtuális platformjaként. (2005-)
Magyar Imagine portál Magyar Imagine szerzői rendszer, amelyet a TeaM Labor hozott magyar formára, látott el tananyaggal és projektekkel, sok hallgató közreműködésével. (2002-2006)
Creative Classroom Creative Classroom, Logotron UK kiadásában, amely a Digitális Írásbeliség angol adaptációja (2006)
Digitális írásbeliség Digitális Írásbeliség Imagine alapú tananyaga, amelyet 2002 óta fejleszt és alkalmaz a tanárképzésben a TeaM Labor és sok hallgató projektmunkája található meg az egyes részekben. (2002-2006)
Colabs Colabs Socrates Minerva projekt: 101301-CP-1-2002-1-HU-MINERVA-M.Hogyan tanulhatnak a gyerekek együtt az internet segítségével. (2002-2004)
Hálogo portál HÁLogo Comenius Logo tananyag portál, amely a TeaM Labor fejlesztése, sok éven keresztül használtunk a tanárképzésben és sok hallgató járult hozzá projektmunkájával, szakdolgozatával és mentorálással. (1997-2004)
Teleház projekt Teleház projekt amelyben a Teleházakat látogató gyerekeket mentoráltuk és létrehoztuk a Teleházak számára a mentorálás modelljét. (2001)
MATch projekt MATCh MATCh 960106 (Multimedia Authoring Tool for Children) projekt, amelyben létrehoznunk egy multimédia szerzői rendszert gyerekek számára és hozzá pár mese alkalmazást (1997-1999).