A T@T Labor 2018-ban micro:bit és LEGO EV3 (kezdő és haladó) szakköröket indít általános, illetve középiskolások számára. További információk |
||
Yvonne Walker a British Computer Society – the Chartered Institute for IT (BCS) és a Computing At School képviseletében 2018. márciusában workshopot tartott az ELTE Informatikai Karán a micro:bit-ek különböző műveltségi területeken való alkalmazásáról. A rendezvény az Egyesült Királyság budapesti nagykövetsége, valamint az ELTE T@T Labor szervezésében valósul meg az Egyesült Királyság budapesti nagykövetségének és az ELTE Informatikai Karának támogatásával. További információk |
||
A micro:bit botorkálás (2017-) kezdeményezésünk célja, hogy a BBC micro:bit eszközt (ha csak átmeneti használatra is), minél több iskolába eljuttassuk, hogy a diákok játékos programozási/kódolási tevékenységeken keresztül megismerhessék, kipróbálhassák az eszközben rejlő lehetőségeket, ezzel is fejlesztve az informatikai gondolkodásukat. További információk |
||
A T@T Kuckót a T@T Labor hozta létre a közoktatás, a tanárképzés és az oktatási technológiafejlesztés további közelítése érdekében. A T@T Kuckó tulajdonképpen egy technológiai játszóházként funkcionál kicsik és nagyok, felhasználók, tanárok, illetve fejlesztők számára egyaránt. További információk |
||
Pamacs- múzeumi elrejtett tárgykereső játék (2011.)Pamacs, a múzeumi bajkeverő mindig valami csínytevésen töri a fejét. Három kiállításon is rendetlenséget csinált.A MOME MD MA1 A 21. század múzeuma kurzus és az ELTE T@T Labor együttműködésében készült flash játékban a Pamacs által elkevert tárgyakat kell megtalálni úgy, hogy közben a tárgyakról újabb ismeretekkel gazdagodhatunk. További információk |
||
ELTE IK bejárás (2011.) Létrehoztuk Unity-ben az ELTE IK épületét virtuálisan bejárható módon az eligazodás megkönnyítése céljából (lásd videó). Épület modell: Jámbori András; Unity programozás: Kocsis Ádám, Simon Attila, Bódi Máté |
||
A robotok rendeznek (2011.) Fazekas Tibor Unity órai beadandója, amely segít megérteni a különböző rendezési algoritmusokat, sőt magunk is kipróbálhatjuk mennyire jól teljesíthetünk a robothoz képest. |
||
OpenSim (2011-) Létrehoztuk iskolánkat saját OpenSim szerverünkön, amelybe beépítettünk különböző interaktív eszközöket az aktív tanulás érdekében és további terveket szövünk informális tanulási környezetek létrehozására (lásd videó). |
||
OpenQwaq (2011-) Létrehoztunk virtuális projektmunkához és megbeszélésekhez konzultációs termeket/szobákat saját OpenQwaq szerverünkön, amely lehetőséget ad kollaboratív együttműködésre (lásd videó). |
||
Bors néni (2011.) A Kollibri színház 20. évfordulója alkalmából került bemutatásra Bors néni képes könyvre kiterjesztett valóság elemekkel és Kinect-tel irányítható játékprogrammal. Grafika: Manja Lekic; Flash programozás: Szabó Zénó; AR technológia: Matuszka Tamás; Kinect technológia: Szabó Dániel és Gortva Tibor. |
||
@MOMELTE projekt (2011.) A MOME Kreatív labor és az ELTE IK T@T labor közös projektje interaktív interdiszciplináris múzeumi installációk megvalósítására. Prezi és @MOMELTE galéria. |
||
TÁMOP 4.2.1 ELTE IK – VV projekt (2011.) | ||
Mobil AR tanulóanyagok (2011-) poszter Kuttner Ádám | ||
ELTE AR csatorna (2011-) Junaio mobil alkalmazás felhasználásával. | ||
ELTE IK virtuális kocka + marker kiterjesztett valóság elemekkel tarkítva (2011.) | ||
ELTE 375 éves. (2010.) Az ELTE 375 évének feldolgozása idővonalon Dipity-ben és a HistoryPin-en |
||
Múzeumi informatika. (2011-) Prezi | ||
QaRt. (2011-) tananyag MOME-n óra |
||
100 éves házak (2011-) Programok, QR projekt videó, Háttérvideó, és a facebook-on itt és itt |
||
DIP meseszerkesztő. (2011-) Szabadszállási József szakdolgozati munkája. |
||
AR portál portál. (2011-) Az AR kódokkal kapcsolatos tudnivalók, eszközök és a T@T labor fejlesztéseit bemutató portál. |
||
QR portál. (2011-) A QR kódokkal kapcsolatos tudnivalók, eszközök és a T@T labor fejlesztéseit bemutató portál. |
||
IFIP Education portál. (2010-) Az International Federation for Information Processing nemzetközi szakmai közösség Oktatási hálózata. |
||
T@T labor Netvibes oldalak. (2010-) A tanulást digitálisan elősegítő technológia témakörének agregáló oldalai. |
||
T@T háló portál. (2010-) A gyakorló pedagógusokat összefogó közösségi háló a tanulást digitálisan elősegítő technológia témakörében. |
||
TeaMese meseszerkesztő óvodásoknak. (2009-) Az Imagine alapú program Turcsányi-Szabó Márta fejlesztése. Az ezt felhasználó szakdolgozat szerzője: Pasaréti Otília. |
||
VUE magyar verziója. (2009-) Gondolattérképező, ontológia megjelenítő és prezentációs rendszer, magyar tanári útmutatóval, segédanyagokkal és videókkal. |
||
Edu 2.0 magyar verziója. (2008-) Web 2.0-ás tanulás menedzselő rendszer, kritérium orientált értékelési lehetőséggel. A magyar fordítás zömét Horváth Hajnalka készítette. |
||
TeaM Kihívás komplex problémamegoldó játéksorozat összefoglaló portál, amelyet a TelementorI.&II. órára járó hallgatók fejlesztenek évről évre az ötlettől a megvalósításig, a játék közoktatásban való meghirdetésén és menedzselésén keresztül. (2001-) | ||
Magyar Scratch játékkészítő portál, amelyet az órák keretében majd szakdolgozat gyanánt Bernáth Péter és Balaton Marcell hozott magyar formára és lát el kerettel és tananyaggal, folyamatosan mentorál, sok más hallgatóval együtt. (2007-) | ||
Imagine Meseportál, amelyet az órák keretében sok hallgató fejlesztgetett és formára hozott, tananyaggal ellátott és folyamatosan mentorál a digitális vers, mese és játékkészítés népszerűsítése érdekében. (2005-) | ||
Pitypang óvoda portálja, amelyet Babarczi Rudolf készített szakdolgozatként és az ott folyó fejlesztőmunkában sok hallgató folyamatosan dolgozik óra projektként. (2006-) | ||
Imagine informatikai tananyag kicsiknek, amelynek fejlesztésében a TeaM Laboron kívül sok hallgató is hozzájárult projekt munkájával és szakdolgozatával. (2006-2007) | ||
Lógós Ecsetvonások Logo és művészettel kapcsolatos portál, amelyet az órákra járó hallgatók több formában mentoráltak már és több szakdolgozat és EU projekt fejlesztése is beleszövődött. A jelenlegi verziót Rónai Orsolya és Vörös Vera hozta ebbe a formába. (2002-) | ||
Imagine portál, amelyet Abonyi-Tóth Andor fejlesztett és bocsájtott a közösség használatára, a közösséget érintő témákkal és projektekkel kapcsolatos aktivitások virtuális platformjaként. (2005-) | ||
Magyar Imagine szerzői rendszer, amelyet a TeaM Labor hozott magyar formára, látott el tananyaggal és projektekkel, sok hallgató közreműködésével. (2002-2006) | ||
Creative Classroom, Logotron UK kiadásában, amely a Digitális Írásbeliség angol adaptációja (2006) | ||
Digitális Írásbeliség Imagine alapú tananyaga, amelyet 2002 óta fejleszt és alkalmaz a tanárképzésben a TeaM Labor és sok hallgató projektmunkája található meg az egyes részekben. (2002-2006) | ||
Colabs Socrates Minerva projekt: 101301-CP-1-2002-1-HU-MINERVA-M.Hogyan tanulhatnak a gyerekek együtt az internet segítségével. (2002-2004) | ||
HÁLogo Comenius Logo tananyag portál, amely a TeaM Labor fejlesztése, sok éven keresztül használtunk a tanárképzésben és sok hallgató járult hozzá projektmunkájával, szakdolgozatával és mentorálással. (1997-2004) | ||
Teleház projekt amelyben a Teleházakat látogató gyerekeket mentoráltuk és létrehoztuk a Teleházak számára a mentorálás modelljét. (2001) | ||
MATCh MATCh 960106 (Multimedia Authoring Tool for Children) projekt, amelyben létrehoznunk egy multimédia szerzői rendszert gyerekek számára és hozzá pár mese alkalmazást (1997-1999). |
Galéria